betalinsmoraal

vandaag verscheen ik de landelijke pers een
bericht dat de nederlanders niet optijd hun rekeningen zouden betalen. Graag kijk ik dan naar de andere kant t.w. die van een bedrijf/overheid
verzekeringsmaatschappijen /ziektekostenmaatschappijen/ overheid. Zij proberen middels machtigingen automatisch de vordering te mogen
incasseren. Dit gebeurt op de seconde naukeurig.

Als de nederlander daar in tegen geld moet krijgen zijn vertragingen van weken en soms maanden geen uitzondering.

vandaag verscheen ik de landelijke pers een
bericht dat de nederlanders niet optijd hun rekeningen zouden betalen. Graag kijk ik dan naar de andere kant t.w. die van een bedrijf/overheid
verzekeringsmaatschappijen /ziektekostenmaatschappijen/ overheid. Zij proberen middels machtigingen automatisch de vordering te mogen
incasseren. Dit gebeurt op de seconde naukeurig.

Als de nederlander daar in tegen geld moet krijgen zijn vertragingen van weken en soms maanden geen uitzondering.

Mijn advies laat degenen die altijd de incasso doet een de andere kant behandelen.

Het bedrijfleven moet eens ophouden met klagen
over het gedrag van een klant Ook moet de verzekeringsmaatschappijen stoppen met
het gepland klagen over de “oplichting” door klanten. Ik denk dat meer klanten geld mislopen
doordat de maatschappijen (wetende dat een particulier de proceskosten niet kan betalen )de schade-claim niet loyaal afwikkelen

role