nieuwe benadering van een klient door de Rabo bank ?
Enige dagen geleden kreeg ik telefoon van een plaatselijke rabobank. Mijn vrouw en ik zijn 65 + en 40 jaar getrouwd.
“Mijnheer is uw partner thuis. Eerst begreep ik het niet Maar het bleek dat deze medewerkster mijn vrouw
bedoelde. Zelfs nadat ik had verteld dat ik het toch pretttiger zou vinden indien men i.p.v. het woord partner over mijn mevrouw zou spreken ging men gewoon door.
Ik heb
Enige dagen geleden kreeg ik telefoon van een plaatselijke rabobank. Mijn vrouw en ik zijn 65 + en 40 jaar getrouwd.
“Mijnheer is uw partner thuis. Eerst begreep ik het niet Maar het bleek dat deze medewerkster mijn vrouw
bedoelde. Zelfs nadat ik had verteld dat ik het toch pretttiger zou vinden indien men i.p.v. het woord partner over mijn mevrouw zou spreken ging men gewoon door.
Ik heb daarna het gesprek maar afgebroken en zal in de toekomst vragen om mededelingen schriftelijk te doen